קבלן שיפוץ לובי – חשיבות הבחירה באיש המקצוע המתאים

שיתוף:

מהם היתרונות שמביא עמו קבלן שיפוץ מיומן וכיצד נדע שמצאנו את האדם הנכון לעבודות?

לובי הבניין הוא הפנים של הבניין וישפיעו באופן ניכר על כל החוויה של הדיירים והמבקרים בבניין כאחד. זוהי ההזדמנות הראשונה שתהיה לנו להותיר רושם על הנכנסים ולכן, ההשקעה באסתטיקה והמצב של הלובי היא קריטית כשזה מגיע לשמירה על ערך הבניין. עם זאת, לובי מתוכנן היטב לא רק ישפר את נראות הבניין, אלא יאפשר להרחיב את השימושים הפונקציונליים ולדייק אותם לצרכי המשתמשים. כפי שניתן לראות, ישנם לא מעט שיקולים שנכנסים לתמונה כשמתכננים לשפץ את הלובי. זוהי גם הסיבה שבחירה באיש המקצוע המתאים שילווה אותך בתהליך, היא כה מהותית.

מדוע כה חשוב לשפץ את הלובי?

שיפוץ הלובי הוא השקעה אסטרטגית ברווחת הדיירים וברווח העתידי שניתן יהיה להפיק מהמבנה. זוהי הזדמנות להפוך את הלובי לחלל רב תכליתי העונה לצרכים העדכניים ביותר. אלו רק כמה מהיתרונות שניתן להפיק עם פנייה לקבלן שיפוץ להתחלת הפרויקט.

לעצב מחדש את חוויית הבניין

כאמור, הלובי הוא נקודת המגע הראשונה למבקרים. מחשבה נכונה על קונספט ובניית התדמית שנרצה לשדר, תבוא לידי ביטוי באופן משמעותי בעיצוב ושיפוץ הלובי. בין אם המטרה שלנו היא לשדר איפוק, אלגנטיות ומקצועיות בלובי בניין משרד עורכי דין, או ליצור איזון ייחודי בין חדשנות ובין חמימות ביתית לבניין המגורים, קבלת הפנים של הלובי נוטלת חלק שאין לזלזל בו במאמץ הזה.

התאמת הבניין לצרכים המשתנים

לאורך השנים, חלים שינויים מרחיקי לכת באורחות החיים, דפוסי ההתנהגות והיקפי הפעילות במרחבים השונים. הצרכים שהבניין שירת לפני 20 שנים, לא בהכרח עולים בקנה אחד הנוחות והיעילות שאנו מייחלים לה היום. השיפוץ  מציע הזדמנות לשפר את תפוסת החלל, לאפשר תנועה נוחה יותר בחלל, להכניס אור טבעי ולספק שלל תשתיות פרקטיות ונוחות יותר – מפינות ישיבה נעימות ועד לפתרונות אבטחה.

שיפור ערך הנכס

לובי מזמין ויזואלית ושימושי יכול להשפיע עמוקות על ערך הנכס הכולל. שוכרים וקונים פוטנציאליים נוטים להימשך הרבה יותר לבניינים עם כניסה מזמינה ומטופחת.

למה אסור לוותר בשום אופן על קבלן לשיפוץ מנוסה ומקצועי?

הצלחת הפרויקט שלך תלויה באופן משמעותי ביכולות הקבלן והידע המקצועי שלו. הוא יקבע במובנים רבים את חוויית השימוש במבנה שלך לעשורים הקרובים. לכן, כדאי שניקח את משימת הבחירה הזו בכל הרצינות. אין ספק שישנם קבלנים רבים שיוכלו להציע מחיר זול יחסית על העבודות לשיפוץ הלובי. עם זאת, לא כולם יוכלו להביא איתם את כל סל המיומנויות הנדרש לעבודה יסודית. אלו כמה מהסיבות העיקריות מדוע חשוב לבחור בחברה אמינה המתמחה בשיפוצי לובי.

מומחיות בהתאמה לצרכי המשתמשים

קבלנים מקצועיים מביאים ניסיון רב ומומחיות הן בעקרונות התכנון והן בשיקולים פונקציונליים. ההיכרות המעמיקה שלהם עם הצרכים המשתנים של דיירים בבניני מגורים, עובדים במשרדים ומבקרים במבנים השונים, הקנתה להם תובנות רבות שיבואו לידי ביטוי בכל היבט בפרויקט.

כישורי ניהול פרויקטים

פרויקטים לשיפוץ הלובי דורש תיאום מתמיד מול מגוון רחב של בעלי מקצוע, מאדריכלים ומעצבים ועד לספקים, צבעים, רצפים ועוד אנשי מקצוע רבים אחרים. קבלן שיפוץ מנוסה ישמש כמנצח של התזמורת הזו ויבטיח שכל העבודות מתקדמות על פי לוח הזמנים ובהתאם לתקציב שלך.

עמידה קפדנית בתקנים

קבלנים מקצועיים בקיאים היטב בחוקי ותקנות הבנייה, הגבלי הבטיחות ותקני הנגישות. כל אלו מהווים שיקולים מכריעים בשיפוץ הלובי. ליווי מקצועי זה יאפשר לך להסיר דאגה משמעותית מהראש המתלווה לידיעה שאל הפרויקט כולו מנהל איש מקצוע שמבטיח שכל העבודה מתנהלת בהתאם לתקנים המחמירים ביותר.

קבלן מנוסה מעניק תשומת לב לפרטים הקטנים

מבחירת החומרים ועד לתכנון התאורה והצבת הריהוט, קבלן מנוסה, שצבר ידע מקצועי במשך שנים ובקיא בעקרונות תכנון יוכל להעניק לך תובנות עד לרזולוציות הקטנות ביותר כדי להבטיח שהחזון שלך ללובי יבוא לידי ביטוי בכל היבט.

שיפוץ לובי בית משותף

תהליך עבודה נכון עם קבלן לשיפוץ חדר הלובי

‏ עיצוב לובי בניין משותף מכיל בתוכו מספר רב של אפשרויות עיצוב החל מהחלפת הריצוף הקיים בלובי צביעת קירות בגוון, חיפוי קירות, סוגי גופי התאורה, דלתות כניסה והחלונות, שדרוג קוד והכניסה לקודן אפליקטיבי מתקדם, החלפת תיבות הדואר, החלפת ארונות חשמל ועוד.

על מנת שנוכל לעבוד בצורה מסודרת ובטוחה יחד עם קבלן לשיפוץ חדר הלובי, ובכדי שתהיה שפה משותפת וברורה, אנו ממליצים להזמין כמאי להכנת כתב כמויות לשיפוץ. כתב כמויות מסודר כולל את החומרים והמרכיבים הנכללים בעבודה, המידות של השטחים בהם נרצה לבצע שיפוץ כגון שטח הריצוף שנבקש להחליף, חיפוי קירות, מידות דלתות הכניסה, מספר נקודות החשמל וכן הלאה. לצד כל אלו יופיעו הדגמים, המחיר לכל יחידה כולל עלות העבודה, זאת על מנת שנוכל לעבוד בצורה יסודית ולבקר אחר כל סעיף וסעיף בנפרד.

‏שיטה זו מאפשרת לנו באופן מאוד מאוד מסודר לקבל החלטות מושכלות וכלכליות לגבי כמות והיקף השיפוץ, עמידה בתקציב המוגדר וכמובן על אלו מרכיבים נרצה לוותר ואלו נרצה להרחיב.

‏עיצוב לובי בניין משותף – מה חשוב לעשות?

‏איש המקצוע שיוכל לעשות סדר בדברים הן בסוגי החומרים המומלצים והן באפשרויות הכמעט בלתי נגמרות לעיצוב לובי בניין משותף הוא מעצב פנים או אדריכל. הדמות המקצועית תוכל לפרוס בפניכם את מגוון האפשרויות בהתאמה מלאה לרצונות הדיירים. חשוב מאוד לזכור שאיש מקצוע מתאים יש ניסיון ולא מעט עבודות מהן תוכלו לקבל השראה לשיפוץ.  

בסופו של תהליך, על אותו מעצב או אדריכל לספק לכם את כתב הכמויות המפורט החל מחיפוי קירות ועד מפסקי התאורה מאחר והם בקיאים בחומרים, בעלויות וגם באפשרויות השונות של שילוב בין החומרים אל מול תקציב מוגדר מראש. לכן חשוב שבשלב מקדים, כתב הכמויות יהיה בדיוק על פי האפשרויות והרצונות של הדיירים על מנת שקבלן השיפוץ יתמחר את הסעיפים המבוקשים בצורה מאוד ברורה ושקופה בכדי שתקבלו את התוצאה הסופית הרצויה.

דגשים לבחירת ריצוף וחיפוי קירות ללובי

‏אחד הדגשים החשובים בבחירת ריצוף וחיפוי קירות בלובי הם החומרים שבהם נרצה להשתמש. כמובן שההחלטה לרוב היא עיצובית אך ישנם דגשים נוספים בבחירת ריצוף או חיפוי קירות לובי.

שימוש נכון בשילוב ריצוף וחיפוי בלובי 

ישנם מגוון סוגים רבים של חיפוי קירות החל מאריחי קרמיקה, אבן טבעית, אריחי שיש, חיפוי אלומיניום או חיפוי עץ לקירות הפנימיים.

‏אחד הדברים החשובים זה לשלב בין האלמנטים השונים וכמובן להשתמש במינון הנכון כל עוד אנחנו מדברים בחיפוי קירות, ולבחור קיר בודד לחיפוי עץ או אלומיניום וכך נוכל לייחד ולהבליט אותו.

בלובאים מסויימים נימנע מחיפויי קירות הלובי ונעדיף לצבוע את הקירות בגוון אקרילי או לבצע טיח שליכט עם גרגירים דקים שמאפשרים לנו לקבל גם טקסטורה מיוחדת אבל בצורה יחסית עדינה לקירות הפנימיים.

הנושא הנוסף הוא כמובן סוג הריצוף שבו נרצה להשתמש ברצפה. מבחינה בטיחותית חשוב מאוד שריצוף של הלובי יהיה נגד החלקה.

ריצוף לובי – להדביק או להחליף?

‏תמיד שואלים אותנו וועדי בניין משותף האם להדביק את הריצוף על הקיים או להסיר ולעשות חדש?

כאשר אנחנו מדביקים ריצוף על ריצוף, אמנם המצע מאוד פשוט יחסית לעבודה, אך יש לקחת בחשבון שאנחנו מגביהים מעט את הגובה של הרצפה, ולפעמים זה יכול לייצר בעיה עם דלת הכניסה או הכניסה למעלית. זאת אומרת שלדלת הכניסה תהיה בעיה להיסגר ותיווצר מדרגה קטנה  בין דלת הכניסה לרצפת הלובי המודבקת.  כך גם בכניסה למעלית. לרוב, אנחנו ממליצים לפרק את הריצוף הקיים בלובי. ההפרש בעלויות בין ריצוף חדש שכולל פירוק הריצוף הקיים ופינוי אל מול הדבקה על ריצוף קיים הוא מינורי לכן אנחנו ממליצים שאם מחליטים להחליף ריצוף אז הדבקה זה הפתרון האחרון.

שיפוץ חדר הלובי הוא השקעה אסטרטגית בשווי הכללי של הבניין היום ובשנים הבאות. כדי להבטיח שיעלה בידינו למצות את המיטב מההשקעה הזו, חשוב שילווה אותנו איש מקצוע שיוכל לתאם בין כל הגורמים, להתאים את המבנה לצרכי המשתמשים ולהקפיד על איכות בסטנדרטים הטובים ביותר.

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים

צרו עימנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
צביעת בניין משותף

המדריך המקיף לצביעה וחידוש בית משותף

אחת מפעולות התחזוקה החשובות שעלינו לעשות, הוא צביעה וחידוש חיצוני לבית המשותף. פעולה זו אינה רק שומרת על המבנה אסתטי. נרחיב כיצד מתבצע תהליך קבלת ההחלטות לצביעת מבנה משותף על פי חוק וכיצד ניתן…

קראו עוד »
תיקון חיפוי פסיפס

תיקון חיפוי פסיפס לבניין – כל השיטות, הפתרונות והשיקולים

תיקון חיפוי פסיפס לבניין חיפוי פסיפס הוא אחד הפתרונות הנפוצים והאהובים לחזיתות מבנים, המשלב עמידות, יופי ואסתטיקה מרשימה. עם זאת, לאורך השנים, חיפויי פסיפס נוטים להיחלש ולאבד מיציבותם, מה שעלול להוביל לנשירת חלקי פסיפס, פגיעה באיטום, נזקים למבנה ואף סיכון

קראו עוד »
צביעת חדר מדרגות בבניין משותף

צביעת חדרי מדרגות בבניין משותף – חלק חיוני משיפוץ כולל

חשיבות שיפוץ בניין משותף מקיף שיפוץ בניין משותף הוא תהליך מקיף המשפר את איכות החיים של הדיירים ומעלה את ערך הנכס באופן משמעותי, כאשר אחד המרכיבים החשובים בתהליך זה הוא צביעת חדרי המדרגות. חשוב להבין כי שיפוץ בניין משותף אינו

קראו עוד »
צביעה וחידוש מבנים

שיפוץ בניין חיצוני – כמה זה עולה לכם ומה תרוויחו מזה?

פרויקט שיפוץ בניין משותף מחיר משתנה גם בשל בחירות הדיירים. לדוגמה, עלויות שיפוץ מעטפת בניין תלויות גם באיכות חומרי הגלם וחומרי הגמר שיבחרו על ידי הדיירים או הנציגות. פירטנו עבורך מידע מקיף לשיפוץ בניין חיצוני.

קראו עוד »
whatsapp button

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.