ניהול ופיקוח הוספת מרפסות לבית משותף

שיתוף:

הוספת מרפסות לבניין או הרחבה של מרפסות קיימות היא החלטה כדאית ביותר, שמעלה את ערך הדירות, את הביקוש ואת איכות החיים. אם החלטתם להיכנס לתהליך כזה – מצוין! 

מאיפה בכלל ניגשים לזה?

פרויקט הוספת/ הרחבת מרפסות הוא פרויקט הנדסי מורכב אשר מצריך ידע מקצועי מקיף. הוצאתו לפועל תלויה בהצלחתם של מגוון תהליכים שונים שחלקם תלויים זה בזה וחלקם מתרחשים בו זמנית – בדיקת זכויות הבנייה הקיימות, קבלת היתר בנייה, תכנון וביצוע ראויים ועוד.

כשהפרויקט מתבצע בדרך הנכונה, הוא כולל אנשי מקצוע מנוסים, מיומנים ואמינים, עבודה יעילה ואיכותית, הגנה משפטית לבעלי הדירות והגעה מהירה ובטוחה לקו הסיום.

האם אתם יכולים לעשות את זה בעצמכם?

על מנת להוביל את הפרויקט בעצמכם תצטרכו להיכנס לעומק התהליך, להבין בדיוק מה צריך לקרות ולמי צריך לפנות, וזה ידרוש מכם לא מעט. יהיה עליכם לברר את זכויות הבנייה ואת היתכנות הפרויקט, לבצע סקר שוק ולפנות לכל בעלי המקצוע הדרושים, לתאם ביניהם ולהתנהל מולם לאורך התהליך, לדאוג להיתר הבנייה, לנהל את התקציב ואת הגבייה וכמובן לקבל את הסכמת הרוב הנדרש לביצוע הפרויקט, העומד על 75% מבעלי הדירות בבניין נכון לקריאת שורות אלו.

 ברוב המקרים, כשוועד הבניין או הנציגות הנבחרת לפרויקט מובילים את התהליך בעצמו, האופרציה המורכבת הזאת מתנהלת במגבלות הזמן הפנוי של חברי הוועד. כפי שניתן לצפות, מרבית התהליכים שמתנהלים באופן עצמאי נמשכים הרבה מעבר לנדרש, ופעמים רבות נתקעים או לא יוצאים לפועל בכלל. בתוך כך, נאלץ ועד הבניין גם להתמודד עם המתחים בין בעלי הדירות וגם לקחת אחריות על כל בחירה שיעשה, על אף שאין בידיו מספיק ידע או ניסיון כדי להימנע מטעויות.

אז איך תעשו את זה נכון?

רום ושלח – החברה המובילה בישראל בתחום הבנייה, השיפוצים ושיקום המבנים, שהובילה וניהלה בהצלחה פרויקטים להוספה והרחבה של מרפסות, תוביל, תרכז, תנהל ותקדם גם את הפרויקט שלכם, החל מהשלב הראשון ועד לסיום המוצלח.

ניהול והובלת פרויקט הוספת/ הרחבת מרפסות – היתרונות:

  • ריכוז והובלה של התהליך על ידי חברה מקצועית, מנוסה ומיומנת שמתמחה בהובלת פרויקטים מסוג זה
  • ניסיון רב שנים בהתמודדות עם כל שלב והיבט בפרויקט, על כל מורכבויותיהם והאתגרים הכרוכים בהם
  • מערכת קשרים מקצועיים עם אנשי המקצוע הטובים ביותר לביצוע התהליך
  • יכולת לנהל פרויקטים מורכבים, לרבות ניהול תקציב, לוחות זמנים ותיאום בין אנשי המקצוע השונים
  • ניהול מרוכז של ההיבטים הכספיים של התהליך, לרבות בניית המפרט הטכני וכתב הכמויות, באופן המבטיח חיסכון בעלויות

מה כוללים השירותים שלנו?

  1. בדיקת התכנות ראשונית – לבירור זכויות הבנייה הקיימות, שטח המרפסות האפשרי, העלויות והתהליך הנדרש.
  2. ניהול מפגש הדיירים – למתן הסברים על התהליך ולמענה מפורט על שאלות.
  3. ניהול תהליך החתמת הדיירים – הניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו לספק פתרונות ראויים גם למתלבטים ולמתנגדים, ולהגיע לאחוז ההסכמה הדרוש.
  4. מכרזים לאנשי מקצוע המומחים בתחום – ליווי משפטי, מפקחי בנייה, אדריכלים מתכננים וקבלנים מבצעים.
  5. בקרה על מפרט טכני – המפרט יכתיב את ביצוע הפרויקט בהתאם לצרכיכם ולכלל הדרישות ההנדסיות, התכנוניות והביצועיות.
  6. ביצוע מכרז קבלנים – אנו נפנה למספר קבלנים מורשים לקבלת הצעות מחיר המבוססות על המפרט שבנינו, ונחווה את דעתנו המקצועית על ההצעות שתקבלו על מנת לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה.
  7. מכרז בחירת מפקח בנייה לשלב מקדים – הכנת מפרט טכני ופיקוח בשלב ביצוע.
  8. ליווי עריכת הסכם משפטי עם הקבלן – ליווי עורכי הדין הנבחרים תוך היעזרות בניסיון שצברנו לטובת מתן הגנה משפטית מקסימלית לדיירים.
  9. ניהול גביית התשלומים מהדיירים ושמירתם בנאמנות – ניהול תהליך הגבייה בשקיפות ובצורה מסודרת, הכספים יישמרו בנאמנות ויועברו לקבלן רק במועד התשלום שנקבע בהסכם, בכפוף לעמידה בתנאיו.

 למה אנחנו?

  • כי ניהול והובלה של פרויקט בנייה ושיפוץ מורכבים, כגון הוספת מרפסות – זו המומחיות שלנו
  • כי יש לנו ניסיון בהובלה והוצאה לפועל של מאות פרויקטים מוצלחים, על כל שלביהם והיבטיהם
  • כי ראינו כבר כל אתגר, בעיה ומכשול, אנו מוכנים למורכבויות השונות של כל שלב בדרך ויש לנו את כל היכולות הנדרשות על מנת לצלוח אותם
  • כי צוות המומחים שלנו מורכב מאנשי מקצוע מהטובים בתחומם, המגיעים מכל התחומים הרלוונטיים להובלת הפרויקט: תחום התכנון, הביצוע, הפיקוח, הרישוי, המשפט והפיננסים
  • כי אנו נהווה עבורכם כתובת יחידה וברורה להסברים, מידע ומענה לשאלות, ונספק מענה זמין, מסור וסבלני לכל בקשותיכם, לכל אורך הדרך

מתי לפנות אלינו?

אנחנו ממליצים להתחיל איתנו את התהליך כדי להבטיח לעצמכם ראש שקט מהרגע הראשון, אבל נשמח להיכנס לתמונה בכל שלב ולקחת מכם את המושכות על מנת להוביל אתכם אל סיומו המוצלח של הפרויקט במהירות וללא דאגות.

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים

צרו עימנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שיפוץ חזיתות

שיפוץ חזיתות מבנים – כל מה שחשוב לדעת לפני שמתחילים

שיפוץ חזיתות הוא תהליך מקיף של חידוש ושיקום המעטפת החיצונית של מבנים, במטרה לשפר את תפקודם, מראם ועמידותם לאורך זמן. חזית המבנה היא קו ההגנה הראשון מפני פגעי מזג האוויר, זיהום ובלאי טבעי, ולכן שמירה על מצבה התקין חיונית להארכת חיי המבנה ולשימור ערכו.

קראו עוד »
שיקום חיפוי קירות חוץ

שיקום חיפוי קירות חוץ למבנים – המדריך המקיף לתיקון ושיקום חיפוי מבנים

קירות החוץ של מבנים עומדים בחזית המערכה אל מול פגעי מזג האוויר ואתגרי הזמן. בין אם מדובר בטיח, שליכט, פסיפס או אבן, החיפוי החיצוני משמש כקו ההגנה הראשון של המבנה ותורם לאסתטיקה שלו. עם זאת, במהלך השנים עשויים להופיע סימני בלאי, נזקים ופגמים המחייבים תיקון ושיקום קיר חיצוני.

קראו עוד »
עלות בניית ממ״ד בבניין משותף

עלות בניית ממ"ד בבניין משותף – גורמים מרכזיים, אומדנים ושיקולים חשובים

עלות בניית ממ"ד בבניין משותף זוהי השקעה לא מבוטלת בטווח הקצר, אך היא טומנת בחובה גם מגוון תועלות אפשריות – שיפור הבטיחות, העלאת ערך הנכס, תוספת שטח מחייה פונקציונלי וזירוז שיפוצים נחוצים. בראייה רחבה, ממ"ד הוא הרבה יותר מאשר "ביטוח" מפני איומים ביטחוניים – הוא נדבך משמעותי באיכות החיים והדיור העתידית של כל דייר.

קראו עוד »
הוספת ממד לבניין

בניית ממ"ד בבניין משותף: אתגרים, תקנים ושיקולי עלות

על פי תקנות הג"א (הגנה אזרחית), החל משנת 1992, חובה לכלול ממ"ד בכל יחידת דיור חדשה הנבנית בישראל. בזמן שגרה, ניתן להשתמש בשטח הממ"ד לכל מטרה, כמו חדר שינה, חדר עבודה או מחסן, אך חשוב לשמור עליו פנוי ומוכן למקרה חירום.

קראו עוד »
whatsapp button

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.