ניהול ופיקוח שיפוץ בניינים משותפים

שיתוף:

רוצים להתחיל תהליך שיפוץ? נדרשתם להסיר צו מבנה מסוכן? 

מאיפה מתחילים?

פרויקט שיפוץ הוא תהליך מורכב שמצריך מעורבות של אנשי מקצוע שונים והתייחסות למגוון נושאים מהותיים כמו מקצועיות ובטיחות, איכות תכנון וביצוע, ניהול עלויות, הסכמים משפטיים ובמקרים מסוימים גם תהליכי רישוי. כשהוא נעשה כמו שצריך, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שבחרתם את הקבלן הנכון ואת אנשי המקצוע הנכונים, שהעבודה נעשית בצורה הטובה ביותר, שאתם מוגנים כראוי מבחינה משפטית ושהפרויקט יתבצע ויסתיים בזמן ובהצלחה מלאה.

אפשר לעשות את זה לבד?

הובלה וניהול של תהליך שיפוץ דורשים התמודדות עם מגוון זירות במקביל: ביצוע סיורי קבלנים, בדיקת עבודות שיפוץ קודמות וקבלת חוות דעת, בחירת קבלן, מפקח, מתכנן ועורך דין, הכנת כתבי כמויות, ניהול תקציב – וזו רק רשימה חלקית. כל אלו דורשים זמן יקר וידע מקיף בתחום, שני משאבים שלרובכם כנראה אין.

כשמדובר בשיפוץ בבניין משותף, ההתמודדות גדולה אף יותר, כיוון שהיא כוללת מתן הסברים לדיירי הבניין, התמודדות עם מתנגדים ועם מתחים בין השכנים, איסוף כספים וגבייה ועוד. מרבית היוזמות לביצוע שיפוץ בבניין משותף מתנהלות בזמנם הפנוי של חברי הוועד, שגם הוא משאב נדיר ויקר, ולכן מתעכבות במשך חודשים ואף שנים רבות. בנוסף, נאלצים חברי הוועד להתמודד גם עם האחריות על השלכותיהן של בחירות שגויות, הנעשות מתוך חוסר ידע וניסיון.

 אז איך עושים את זה כמו שצריך?

רום ושלח מספקים שירותי ניהול והובלה של תהליכי שיפוץ בבתים פרטיים ומשותפים, לרבות הוספת ממ"דים והוספת מרפסות. הניסיון והידע שלנו בתחום מאפשרים לנו להתמודד בהצלחה עם כל אתגר ומכשול ולספק לכם תשובות לכל השאלות. אנו מספקים את כל מעטפת השירותים הכלולים בתהליך, החל מהשאלה הראשונה שתרצו לשאול ועד לסיום הפרויקט לשביעות רצונכם.

ניהול והובלת פרויקט שיפוץ – היתרונות:

  • גורם מקצועי אחד שמרכז את כל התהליך ומניע אותו קדימה
  • היכרות עם כל המורכבויות והאתגרים של כל שלב בתהליך
  • היכרות עם אנשי מקצוע מנוסים ואמינים ויכולת לתאם ביניהם כראוי
  • פיקוח על תהליכי התכנון והביצוע
  • הגנה משפטית לאורך כל שלבי התהליך
  • ייעול לוחות זמנים
  • חיסכון בעלויות באמצעות פיקוח על התקציב, חלוקת הוצאות מסודרת, הגדרה של המפרט הטכני וכתב הכמויות

איך זה עובד?

התהליך כולל מספר שלבים שונים, כולם מנוהלים על ידינו בשיתוף ובשקיפות מלאה:

  1. בדיקת התכנות ראשונית – שתבהיר מהו היקף השיפוץ הנדרש/ האפשרי, מה העלויות ומה זה מצריך.
  2. עריכת מפגש דיירים – בו נספק מענה מפורט על כל השאלות והסברים על התהליך.
  3. החתמת דיירים – ההחתמה תתבצע באופן מסודר, ביעילות ובשקיפות, כאשר הניסיון שלנו מאפשר מתן פתרונות גם למתלבטים/ מתנגדים לטובת הגעה לרוב הדרוש.
  4. בניית מפרט טכני לביצוע – באמצעותו נכתיב את ביצוע הפרויקט בהתאם לצרכיכם, לדרישות ההנדסיות והתכנוניות ולכלל תקנות הבנייה, המיגון והבטיחות.
  5. מכרז קבלני ביצוע – ( בחירת אנשי מקצועי ) בהתאם למפרט, נפנה לקבלנים מורשים על מנת לקבל הצעות מחיר לביצוע, ונספק לכם חוות דעת מקצועית על ההצעות שתקבלו.
  6. ליווי וייעוץ משפטי – ( בחירת אנשי מקצועי ) לאורך כל הדרך, המחלקה המשפטית שלנו תסייע בהתמודדות עם כלל ההיבטים המשפטיים של הפרויקט.
  7. ליווי הליך התכנון – ( בחירת אנשי מקצועי ) אנו נלווה את הליך התכנון ונפקח על התקדמותו, תוך שאנו דואגים לכלל אנשי המקצוע הדרושים לשלב זה של התהליך – אדריכל, יועץ קרקע, קונסטרוקטור, יועץ תנועה ועוד.
  8. ליווי ההסכם המשפטי עם הקבלן המבצע – ( בחירת אנשי מקצועי ) המחלקה המשפטית תערוך את הסכם העבודה ביניכם לבין הקבלן שבחרתם, ותבטיח ייצוג מיטבי לכלל האינטרסים שלכם בתהליך.
  9. גביית תשלומי דיירים לנאמנות – התשלומים יועברו למחלקה המשפטית ויישמרו בנאמנות עד למועד התשלום שנקבע בהסכם.
  10. פיקוח על שלב הביצוע – ( בחירת אנשי מקצועי ) המהנדסים שלנו יפקחו על העבודות לאורך כל שלב הביצוע ויבטיחו כי הן מתבצעות בהתאם לתכנון, למפרט וללוחות הזמנים שנקבעו. בחירת מפקח שיהיה אמון על תיאום וביצוע תהליך הבנייה, בודק את איכות חומרי הגלם והמוצרים השונים, תיעוד פרויקט הבנייה, תיאום תיכנון, בדיקה ואישור חשבונות, עדכון שוטף ללקוחות.
  11. אישור תשלומים על פי ההסכם – עם סיום העבודות, הכספים יועברו לקבלן בהתאם להסכם.
  12. סיום ומסירת הפרויקט לדיירים – אנו נוודא כי המסירה מתבצעת בהתאם לפרוטוקול מסירה מסודר וכי העבודות בוצעו לשביעות רצונכם.

למה דווקא רום ושלח?

  • כי כבר 15 שנים אנחנו מובילים את תחום הבנייה, השיפוץ, השיקום וחיזוק המבנים, תוך התמחות בניהול פרויקטים מורכבים מתחילתם ועד סופם.
  • כי בזכות הידע והניסיון שצברנו בשנות פעילותנו, אנו מודעים לאתגרים ולמורכבויות של כל שלב ויודעים להיערך מראש ולהגיב ביעילות בזמן אמת.
  • כי יש לנו צוות מומחים, מהטובים בתחומם, החולש על כל היבטי הפרויקט – תכנון, ביצוע, רישוי, פיקוח, פיננסים ומשפטים.
  • כי אנחנו מתחייבים לזמינות מלאה, מענה סבלני ומפורט וטיפול מסור.

מתי מומלץ לפנות אלינו?

בכל שלב שבו אתם נמצאים, בין אם אתם רק מתחילים לברר או כבר מתקדמים לתוך התהליך, נשמח להיכנס לתמונה ולגרום לשיפוץ המבוקש לקרות במהירות, ביעילות, ללא עיכובים ובעיות.

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים

צרו עימנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
חיפוי פייבר צמנט

חיפוי פייבר צמנט בחזיתות מבנים

חיפוי פייבר צמנט הוא פתרון חדשני ועמיד לחזיתות מבנים, המשלב סיבי צמנט, צלולוז ומינרלים נוספים ליצירת לוחות חזקים, יציבים ועמידים לאורך זמן. החומר מציע מגוון רחב של אפשרויות עיצוביות, כולל מבחר צבעים, מרקמים וגימורים, המאפשרים להתאים את המראה לכל סגנון אדריכלי.

קראו עוד »
עלות שיפוץ לובי בית משותף

שיפוץ לובי בניין משותף – הפתרון המקיף לחידוש ושיפוץ הלובי

לובי הבניין שלכם זקוק למתיחת פנים? אתם מעוניינים ליצור חלל מסביר פנים ופונקציונלי שמותיר רושם מתמשך על התושבים והמבקרים כאחד? אנחנו, ב״רום ושלח הנדסה שיקום ובינוי״ מציעים פתרון מלא לשיפוץ הלובי, חדרי המדרגות וחזיתות הבניין ומספקים מענה המכסה כל היבט של חידוש הלובי בבניין המשותף.

קראו עוד »
תיקון חיפוי פסיפס

תיקון חיפוי פסיפס לבניין – כל השיטות, הפתרונות והשיקולים

תיקון חיפוי פסיפס לבניין חיפוי פסיפס הוא אחד הפתרונות הנפוצים והאהובים לחזיתות מבנים, המשלב עמידות, יופי ואסתטיקה מרשימה. עם זאת, לאורך השנים, חיפויי פסיפס נוטים להיחלש ולאבד מיציבותם, מה שעלול להוביל לנשירת חלקי פסיפס, פגיעה באיטום, נזקים למבנה ואף סיכון

קראו עוד »
קבלן חיזוק אריחים

קבלן חיזוק אריחים וחיפוי אבן בחזיתות – שיפור שלמות מבנים

רבים המבנים אשר להם חיפוי אריחים, שכן מדובר בבחירה רב-תכליתית ופופולרית לחיפוי מבנים, המציעה פרקטיות לצד אסתטיות. אריחים מגיעים במגוון רחב של צבעים, צורות וגדלים, המאפשרים אפשרויות עיצוב אינסופיות. אריחים לרוב עמיד…

קראו עוד »
whatsapp button

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.