קבלן חיזוק אריחים וחיפוי אבן בחזיתות – שיפור שלמות מבנים

שיתוף:

שיפור שלמות מבנים: תפקידו של קבלן חיזוק אריחים מקצועי

אריחים הם בחירה מעולה לחיפוי מבנים. עם זאת, לאורך זמן, נזקים לאריחים עלולים לפגוע בבטיחות ובמראה. כאן הופכת המומחיות של קבלן חיזוק אריחים מקצועי למהותית

חיפוי אריחים ואבן בקיר חיצוני

רבים המבנים אשר להם חיפוי אריחים, שכן מדובר בבחירה רב-תכליתית ופופולרית לחיפוי מבנים, המציעה פרקטיות לצד אסתטיות. אריחים מגיעים במגוון רחב של צבעים, צורות וגדלים, המאפשרים אפשרויות עיצוב אינסופיות. אריחים לרוב עמידים בפני שחיקה ודורשים תחזוקה מינימלית, מה שהופך אותם לאפשרות חיפוי חסכונית לאורך הזמן. בנוסף, אריחים יכולים לשפר את הבידוד התרמי והאקוסטי של מבנים, ולשפר את היעילות האנרגטית והנוחות. השימוש באריחים כחיפוי מבנים מספק פתרון עמיד, ניתן להתאמה אישית ואסתטי לאדריכלים ויזמים וקבלני בנייה.

בעיות בחיפוי אבן ושיש שכדאי להכיר

חיפוי אבן ואריחי שיש, למרות שהם פתרון מעולה מבחינות רבות, הם רגישים לבלאי לאורך זמן וישנן כמה בעיות נפוצות שכדאי להכיר כמו למשל ניתוק, שהינו התנתקות מלאה או חלקית של החיפוי, הנגרמת על ידי גורמים כמו חשיפה למזג האוויר או התקנה באיכות ירודה. כמו כן, יכולות להיות בעיות של חדירת מים; ספיגה איטית של מים, בדרך כלל בין ממשקי האריחים עלולה להוביל לצמיחת פטריות, להתנתקות ולנפילת אריחים.

נפילת אריחי שיש בחזית

עשו זאת בעצמכם – כך תזהו אריחים שצריכים חיזוק

לפני שאתם ממהרים להתקשר עם קבלן חיזוק אריחים, כך תוכלו לדעת האם האריחים במבנה שלכם זקוקים לחיזוק:

  • הקשר בין האריח והמבנה – שינויים במבנה האריח כמו למשל סדקים, או התרופפות החיבור שלהם אל המבנה יכולים להעיד על צורך בחיזוק.
  • כשצבע הוא לא בטבע – כשהאריחים משנים את תבעם הטבעי והמקורי, יתכן ומדובר בהצטברות נוזלים הגורמת לפטרייה ובכך פוגמת באריח וביכולת ההצמדות שלו.
  • תקשיבו לאריחים שלכם – אם באמצעות הקשה קלה על האריחים השונים ישנו צליל חלול, הרי שיתכן ומדובר ברטיבות, מילוי חסר ויש לטפל בחיזוק האריח.

כשחיזוק אריחים הוא הפתרון

או במילים אחרות – על החשיבות של חיזוק אריחים. כדי לטפל בבעיות התנתקות אריחים מחזיתות בניינים, יש לחזק את האריחים באמצעות חומרים ייעודיים כגון ברגיי נירוסטה בלתי מחלידים ועל פי סדר פעולות אחיד משלב הקידוח ועד שלב סגירת הבורג, טכניקות ושיטות המוכרות לקבלן המתמחה בחיזוק אריחים. בנוסף, יש להחליף אבנים פגומות או שבורות באבנים חדשות העומדות בתקנים הנדרשים. גם במידה ואין את אותו הסוג של האבן, יש למצוא חלופה מתאימה לחיפוי אבן הקיימת ככל שניתן על מנת לקבל אחידות לנראות החזית. הקפדה על נהלים אלו לא רק משפרת את מראה המבנה אלא גם מבטיחה את תקינותו ועמידותו לאורך זמן.

מגוון דרכים לחיזוק אריחים

קבלן חיזוק אריחים משתמש בשיטות על פי התקן המחייב לחיזוק האריחים ובאמצעים טכניים לחיזוק אבן בחזיתות הנמצאות בקומות גבוהות וללא גישה אופטימאלית כגון פיגום זקיפים, סנפלינג, במות הרמה ועוד. מדובר בשיטות המאפשרות לקבלן לגשת ולחזק אריחים בצורה יעילה ובטוחה, מה שמשיג תוצאה של עבודה המתבצעת בצורה נכונה, מותאמת ומקצועית ולא פחות מכך – בטוחה ויעילה.

4 שלבים לחיזוק האריח ושיפור אסתטי

תהליך החיזוק כולל בדרך כלל מספר שלבים מרכזיים ובהם:

  1. הערכה – קבלן חיזוק אריחים מבצע הערכה יסודית של האריחים לזיהוי אזורי ניתוק , אזורי רטיבות ואזורים אחרים המועדים לכשלים ודורשים חיזוק.
  2. חיזוק – בדרכים שונות, כמו שכבר הזכרנו, מבצעים חיזוק מקצועי של האריחים באמצעות חומרים וטכניקות העומדים בתקן המחייב.
  3. החלפה – אבנים פגומות או שבורות מוחלפות באבנים חדשות העומדות בתקנים הנדרשים, תוך הקפדה על אחידות במראה ושמירה על אסתטיות.
  4. איטום – אחד מהשלבים החשובים המבוצעים על ידי קבלן חיזוק אריחים, בו הוא מוודא כי האריחים המחוזקים אטומים על מנת למנוע חדירת מים ונזקים נוספים.

קבלן חיזוק אריחים – מכל הסיבות הנכונות

התקשרות עם קבלן חיזוק אריחים מקצועי מציעה יתרונות רבים, כשהבולטים ביניהם הם:

  • עמידה בתקינה – עמידה בתקן לחיזוק חיונית בהבטחת האפקטיביות ואריכות הימים של תהליך החיזוק. קבלנים מקצועיים בקיאים בתקנים אלו ומיישמים אותם בקפדנות בעבודתם.
  • מקצועיות ומומחיות – לקבלן חיזוק אריחים יש את הידע והניסיון לטפל ביעילות בבעיות חיזוק אריחים, מה שמבטיח תוצאה עמידה לאורך שנים.
  • חומרים איכותיים – אנשי מקצוע משתמשים בחומרים איכותיים שבנוסף, גם עומדים בתקנים, מה שמבטיח תוצאות ברמות הגבוהות ביותר.
  • בטיחות – קבלן מקצועי מקפיד על תקני בטיחות מחמירים, תוך מזעור סיכונים בתהליך החיזוק. מה שמבטיח מזעור סיכונים למשתמשי המבנה ועוברי האורח.

תיקון חיפוי אבן בחזיתות

שאלת השאלות – כמה זה עולה לחזק אריחים?

עלות חיזוק האריחים תלויה בגורמים כמו היקף העבודה, סוג האריחים, מצב האריחים, גובה המבנה ומיקום המבנה. חיוני לבחור בקבלן חיזוק אריחים מקצועי ומנוסה שיוכל לספק הערכה מדויקת ולהבטיח את ביצוע העבודה בצורה בטוחה ויעילה, תוך עמידה בלוחות הזמנים ובהערכה שניתנה מראש.

כמה טיפים מאיתנו לפני היציאה לדרך

מקצועיות – בחיפוי מבנה אל תתפשרו על מקצועיות ואיכות. אין ספק שפניה לקבלן חיזוק אריחים מבטיחה לכם עבודה מקצועית ואיכותית, תחת תקינה, שתהיה גם עמידה לאורך זמן.

עלויות וזמנים – יש לקחת בחשבון כי חיזוק אריחים מהווה הוצאה המתחלקת בין כל בעלי הנכסים במבנה. וכן, אם מדובר בנזקים מתמשכים וקשים, יתכן ומשך העבודה יהיה פחות קצר.

בטיחות ובטחון – אם אתם רוצים עבודה שתתבצע כשהראש והלב שלכם שקטים, קבלן חיזוק אריחים מקפיד על בטיחות העובדים המבצעים את חיזוק האריחים וזה ללא ספק יספק לכם את אלו.

בסופו של דבר – זה מתחיל בבטיחות!

אם המבנה הוא במצב בו ישנם נזקים, קטנים כגדולים לאריחי החיפוי שלו, חשוב שתדעו שמדובר בסכנה גדולה למשתמשים במבנה ולעוברי אורח. קבלן חיזוק אריחים יבטיח לכם את הבטיחות בשימוש במבנה וכן, יבטיח שהבניינים יישארו אסתטיים ותקינים מבחינה מבנית במשך שנים רבות. אם אתם מתמודדים עם אתגרי חיזוק אריחים, שקלו להעסיק קבלן מקצועי כדי להעריך ולתת מענה לצרכים שלכם ביעילות.

לשירותי התקנת חיפוי למבנים, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בבחירת חיפוי, שיקום וחידוש חזיתות בניין הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת רום ושלח בטלפון 033-850-850.

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים

צרו עימנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
תוספת מרפסות לבית משותף

הוספת מרפסות לבניין קיים ב-12 שלבים

האם אפשר להוסיף מרפסת לכל בניין? מהם שלבי התהליך? ומה הדרך הקלה, המהירה והחסכונית ביותר לעשות זאת? אנחנו מקדמים, מרכזים ומנהלים פרויקטים להוספת/ הרחבת מרפסות בבניינים קיימים, ומספקים מעטפת מלאה לכל שלבי התהליך, החל מבדיקת ההיתכנות הראשונית ועד לרישום תוספות הבנייה בטאבו לאחר המסירה.

קראו עוד »
עלות בניית ממ״ד בבניין משותף

הוספת ממ"דים לבניין קיים – כל השלבים ובעלי המקצוע. תכנון אדריכלי, הוצאת היתר בניה, ביצוע ועד מסירה

הוספת ממ"דים לבניין קיים הוא פרויקט מורכב, שכולל שלבים רבים ולא מעט אנשי מקצוע. אפשר לעשות זאת באופן עצמאי, אבל ללא ידע מקצועי מתאים זה עלול להיות מסורבל, מתסכל, ארוך ויקר הרבה יותר מכפי שהתהליך יכול וצריך להיות.

קראו עוד »
ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה

ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה: המדריך המקיף

פיקוח בנייה הוא תהליך קריטי המבטיח שהפרויקטים יתנהלו בצורה יעילה, בטוחה ובהתאם לתקנים. מפקח בניה מקצועי משמש כנציג הלקוח באתר הבנייה, ומוודא שהעבודה מתבצעת בהתאם לתוכניות, תוך הקפדה על איכות גבוהה, עמידה בלוחות זמנים ובמסגרת התקציב. דברו איתנו 033-850-850במיילבוואטסאפ מהו

קראו עוד »
שליכט צבעוני לבית פרטי

שליכט צבעוני לבית פרטי

שליכט צבעוני מציע מגוון יתרונות משמעותיים לבעלי בתים פרטיים. ראשית, הוא מתאפיין בעמידות גבוהה במיוחד בפני קרינת UV, גשם ושינויי טמפרטורה קיצוניים, מה שמבטיח את שמירת מראהו לאורך זמן. זמינותו במגוון רחב של צבעים וטקסטורות מאפשרת התאמה מושלמת לכל סגנון אדריכלי ואישי, מסורתי או מודרני.

קראו עוד »
whatsapp button

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.