קבלן מפתח – למה כדאי ומה חשוב לדעת?

שיתוף:

יחד עם חלוף השנים האחרונות, הפך המושג קבלן מפתח לבתים פרטיים לפופולרי במיוחד, וזאת לאור החשיבות העליונה של איש המקצוע המדובר במסגרת תהליכי בנייה ופיקוח של בתים פרטיים. ככלל, תפקידו העיקרי של קבלן המפתח הוא לספק לדיירים המאושרים את המפתחות לבית המלוטש, וזאת בתום הליך הבנייה.

עם זאת, חשוב לציין כי מדובר על איש מקצוע שילווה אתכם, בעלי הבית, החל משלב הבנייה הראשוני ועד לסוף התהליך, במטרה לספק את התוצר הנחשק תוך התחשבות בלוח הזמנים ומתן דגש בבחירת אנשי המקצוע המתאימים שבעזרתם תוכלו להיכנס לבית המוגמר והבטיחותי שלכם. כמו כן, חשוב לציין כי ללא הליווי המקצועי של קבלן המפתח אתם עשויים להיתקל בשורה רחבה של בעיות ותקלות לאורך הדרך, מה שיקשה עליכם בסיום תהליך הבנייה ולא פעם, יגרור לא רק הוצאות כספיות גבוהות במיוחד, אלא גם עוגמת נפש לא נעימה בלשון המעטה. 

תחומי אחריותו של קבלן מפתח לבתים פרטיים

תפקידו של קבלן מפתח לבתים פרטיים הוא להיות החוט המקשר בין כל חברי הצוות האחראיים לבנייה נכונה, תקינה ומדויקת של הבית שלכם. בשלב הראשון, יפגוש הקבלן אליו פניתם אל האדריכל אשר אחראי ישירות על תכנון הבית הפרטי שלכם, בעוד כי תפקידו העיקרי של הקבלן במעמד השיחה יהיה לבחון לעומק את תוכנית הבנייה, ולוודא כי אכן תואמת את תוואי השטח הקיים. בעת קבלת אישור התוכניות ההנדסיות והאדריכליות הרלוונטיות, יחל הקבלן להתעסק בניהול הפרויקט ובמילים אחרות, לוודא כי כל חברי הצוות אשר מועסקים למטרת ביצוע הפרויקט מבצעים את כל המטלות בזמן ובצורה הנכונה. למעשה, מדובר על שלב קריטי במיוחד אשר מחזיק בהשפעה ישירה על השלכות התהליך ולכן, מוטב לוודא כי אינכם מקלים בו ראש. 

אז רגע, למה כדאי לעבוד עם קבלן מפתח?

לעבודה עם קבלן מפתח לבתים פרטיים יש שני יתרונות חשובים במיוחד שעליכם לקחת בחשבון במידה ואתם עדיין שוקלים להתחיל את תהליך הבנייה באופן עצמאי:

1.גורם מפקח אחד – קיים גורם מפקח אחד שנושא את כל האחריות לכלל הנושאים בפרויקט, ובמילים אחרות, אתם לא צריכים להתעסק בחיפוש מתמשך אחר אנשי מקצוע שונים, אלא שאתם נהנים מהתנהלות ישירה אל מול הגורם המפקח שיוכל להעניק לכם את כל התשובות להן אתם זקוקים. 

2.הוזלה בעלויות – העובדה שישנו איש מקצוע אחד שאחראי לניהול כלל הפרויקט עשויה להוזיל באופן משמעותי את העלויות ולהעניק לכם את האפשרות לעבוד בטווח תקציב מאורגן הרבה יותר. כמו כן, קבלן המפתח אחראי על התקציבים, מה שבא לידי ביטוי בבקרת חריגות שתמנע מכם הוצאות מאוחר יותר, מה שיאפשר לכם לחסוך לא מעט כסף לטווח הרחוק. 

איך בוחרים מתוך מגוון האפשרויות?

כפי שבוודאי כבר הבנתם, בחירה בשירותיו של קבלן מפתח לבתים פרטיים עשויה לא פעם להפוך למשימה לא פשוטה במיוחד שכן, מדובר על מטלה המתלווה אל משקל רב במיוחד. למעשה, היתרון המשמעותי בהפקדת הפרויקט בידיו של אדם אחד יכול להפוך בן רגע לסיוט של ממש במידה וביצעתם בחירה שגויה באיש מקצוע מרושל המתלווה אל אחריות גדולה במיוחד. בניית בית היא אחד מהשלבים החשובים ביותר בחיים שלכם, שלב המתלווה אל שורה רחבה של הוצאות כלכליות קשות ולכן, מוטב לשקול היטב ולוודא כי אתם בוחרים בקבלן מפתח שיהיה איש מקצוע אמין, ותיק ומנוסה. על כן, במידה ואתם מוצאים את עצמכם מבולבלים מהיצע האפשרויות הרחבה, אנחנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לשיחת ייעוץ.

אצלנו בחברת רום ושלח תוכלו למצוא שלל פתרונות רחב בתחום הבנייה והשיפוץ, החל מתחילת ההריסה והפינוי, ועד לשלב הסופי. עם מעל ל-15 שנות ניסיון בתחום וסטנדרט מקצועי מחמיר, נשמח להעניק לכם את הליווי שיאפשר לכם להפוך החלום לכדי מציאות. 

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים

צרו עימנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
צביעת בניין משותף

המדריך המקיף לצביעה וחידוש בית משותף

אחת מפעולות התחזוקה החשובות שעלינו לעשות, הוא צביעה וחידוש חיצוני לבית המשותף. פעולה זו אינה רק שומרת על המבנה אסתטי. נרחיב כיצד מתבצע תהליך קבלת ההחלטות לצביעת מבנה משותף על פי חוק וכיצד ניתן…

קראו עוד »
תיקון חיפוי פסיפס

תיקון חיפוי פסיפס לבניין – כל השיטות, הפתרונות והשיקולים

תיקון חיפוי פסיפס לבניין חיפוי פסיפס הוא אחד הפתרונות הנפוצים והאהובים לחזיתות מבנים, המשלב עמידות, יופי ואסתטיקה מרשימה. עם זאת, לאורך השנים, חיפויי פסיפס נוטים להיחלש ולאבד מיציבותם, מה שעלול להוביל לנשירת חלקי פסיפס, פגיעה באיטום, נזקים למבנה ואף סיכון

קראו עוד »
צביעת חדר מדרגות בבניין משותף

צביעת חדרי מדרגות בבניין משותף – חלק חיוני משיפוץ כולל

חשיבות שיפוץ בניין משותף מקיף שיפוץ בניין משותף הוא תהליך מקיף המשפר את איכות החיים של הדיירים ומעלה את ערך הנכס באופן משמעותי, כאשר אחד המרכיבים החשובים בתהליך זה הוא צביעת חדרי המדרגות. חשוב להבין כי שיפוץ בניין משותף אינו

קראו עוד »
צביעה וחידוש מבנים

שיפוץ בניין חיצוני – כמה זה עולה לכם ומה תרוויחו מזה?

פרויקט שיפוץ בניין משותף מחיר משתנה גם בשל בחירות הדיירים. לדוגמה, עלויות שיפוץ מעטפת בניין תלויות גם באיכות חומרי הגלם וחומרי הגמר שיבחרו על ידי הדיירים או הנציגות. פירטנו עבורך מידע מקיף לשיפוץ בניין חיצוני.

קראו עוד »
whatsapp button

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.