קבלן שיפוץ בניינים

שיתוף:

דגשים לבחירת קבלן שיפוץ בניינים

גרים בבניין ישן שכבר ראה ימים טובים יותר? בשעה טובה, הגעתם להסכמה של רוב הדיירים לביצוע עבודות חידוש, שיקום ושיפוץ? אם כן, כעת אתם בוודאי מחפשים אחר קבלן שיפוץ בניינים מומלץ. לפניכם רשימה של דגשים בנושא.

 

 

לפני שאתם מתחילים לחפש קבלן שיקום מבנים חשוב שתבינו ותגדירו את צרכי השיפוץ של הבניין, היקפו ומסגרת התקציב עבורו. לשם כך מומלץ מאוד להכין כתב כמויות מפורט להיקף העבודה, סוגי החומרים ועלות לכל סעיף. בנוסף, יתכן ותבקשו עבודות הנדסיות של שיפוץ מבנה, ויכול להיות שיעלה צורך בעבודות אסתטיות, בתוספות בניה או בשילוב שלהן. בחירת קבלן הבקיא בכל סוגי עבודות השיפוץ יאפשר לכם לקבל מעטפת שלמה תחת קורת גג אחת ולהבטיח את הצלחת השיפוץ ללא הפתעות ובביטחון מלא.

מקצועיות

יש לבחור קבלן שיפוץ בניינים רשום ומוסמך, שיכול להציג בפניכם את כל הרישיונות והאישורים הנדרשים. חשוב להבין כי בחירה בקבלן רשום מאפשרת לנקוט נגדו באמצעים חוקיים, במידה ולא עמד בהתחייבויות שלו. כמו כן, עדיף לבחור בחברת בנייה גדולה שיש לה גב כמה שיותר יציב, מה שימנע מצבים בהם קבלן נעלם באמצע העבודות. בחרו חברה שפועלת הרבה שנים בתחום ושיש לה ניסיון מוכח בסוג המבנה המדובר ובסוג עבודות השיפוץ והשיקום הנדרשות. כמו כן, תנו עדיפות לחברה המציגה מגוון רחב של הסמכות והתמחויות, אשר מחזיקה בכתובת אחת וצוות המספק מענה לכל צורכי השיפוץ, ממהנדסים ואדריכלים ועד לאנשי בנייה מיומנים.

בדיקות רקע

חפשו אחר קבלן שיפוצים מומלץ שיש עבורו חוות דעת טובות מגורמים אמינים ומביני עניין שאתם סומכים עליהם, כמו אדריכל, מהנדס או מפקח בנייה. את ההמלצות ניתן לקבל גם מלקוחות לשעבר של הקבלן, שביצע את עבודות השיפוץ בבניין שלהם לפני מספר שנים, ובכך ניתן גם לבחון את עמידותן לאורך זמן. ללקוחות אלו יש להציג שאלות חשובות כמו עמידה בלוחות זמנים, רמת ביצוע וגימור של העבודות, עמידה במסגרת תקציב והתחייבויות, ועוד. כאמור, כדאי לגשת לאותם בניינים ולבחון את טיב העבודות במו עיניכם.

הצעת מחיר

אחרי שהגעתם למספר מצומצם של קבלני שיפוצים באזורכם, בקשו מהם הצעת מחיר בכתב הכוללת בכפוף לכתב כמויות שבידכם, והשוו מחירים. חשוב לדעת כי הצעת מחיר הרבה יותר זולה ממחירי השוק אמורה לעורר חשד בגורם לא אמין ובלתי רציני. בנוסף, יש לתת את הדעת לנושא של הסדרי התשלומים, עם חלוקה הוגנת של תשלומים בהתאם לשלבי השיפוץ השונים. ההסדרים האלו לרוב כוללים מקדמה בגובה של עד עשרה אחוזים, ובהמשך חלוקת התשלומים לפי שלבי עבודה, עם אחוזים המצטברים לאחר כל שלב, והאחוז הנותרים במסירת הפרויקט.

חוזה

יש לחתום לפני תחילת עבודות השיפוץ על חוזה כמה שיותר מפורט, הכולל לוח תשלומים, כתב כמויות כנספח לחוזה ההתקשרות והתחייבות לעבוד לפי דרישות החוק ורק עם חומרים נושאי תו תקן. החוזה יכלול גם הצהרה על הסמכת הקבלן, האחריות שלו לגבי עובדיו, וכן פירוט עלויות כל שלבי עבודה, ערבות אישית של החברה ככל ונדרש וכן, הצגת אישור עריכת ביטוח המעיד שאכן הביטוח של הקבלן מכסה את כל העבודות שהוא מבצע בבניין. כדאי מאוד שאת החוזה יערוך עורך דין מלווה מטעמכם שיבדוק ויוודא כי הוא אכן עונה ומכסה את הצרכים שלכם.

חברת בנייה מומלצת לשיפוץ בניינים

אם אתם מחפשים קבלן שיפוץ בניינים מומלץ, כדאי לכם ליצור קשר עם חברת רום ושלח, שהינה חלק מקבוצת גמז הנדסה ובינוי בע״מ. החברה שפועלת בתחום כבר מעל חמש עשרה שנה, נחשבת לאחת המובילות בישראל בתחומה, ומספקת שירותי קבלן שיקום של מבנים ברמה הגבוהה ביותר של ביצוע, בטיחות ואיכות.

בחברה מספקים לכל לקוח ליווי שלם של פרויקט השיפוץ, החל משלבים ראשוניים של תכנון ועד לסיום כל שלבי הביצוע והגימור. השירות מסופק בשקיפות מלאה מול הלקוח, והצוות זמין בכל עת לספק לו מענה מקצועי ואדיב.

הניסיון, הכלים וההסמכות של החברה מאפשרים לה לבצע עבודות שיפוץ ושיקום בכל רמת מורכבות, לרבות ביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית, חיזוק בניינים ותוספות בנייה. יכולות אלו מבוססות בין היתר על ליווי כל שלבי פרויקט הבנייה על ידי צוות מיומן של מומחים בתחומם, כולל מהנדסים, אדריכלים, יועצים משפטיים, קבלני שיקום ושיפוץ, ועוד.

כל זאת, לצד תהליך בנייה המנוהל ומפוקח בקפידה, שבמהלכו נעשה שימוש רק בחומרים תקניים ואיכותיים, תוך שימת דגש על נושא הבטיחות כערך עליון, ועם מחויבות ללוחות הזמנים ושאיפה לשמור על איכות הסביבה.

לשירותי קבלן שיפוצים מורשה ומומלץ, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת רום ושלח בטלפון 033-850-850.

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים

צרו עימנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
צביעת בניין משותף

המדריך המקיף לצביעה וחידוש בית משותף

אחת מפעולות התחזוקה החשובות שעלינו לעשות, הוא צביעה וחידוש חיצוני לבית המשותף. פעולה זו אינה רק שומרת על המבנה אסתטי. נרחיב כיצד מתבצע תהליך קבלת ההחלטות לצביעת מבנה משותף על פי חוק וכיצד ניתן…

קראו עוד »
תיקון חיפוי פסיפס

תיקון חיפוי פסיפס לבניין – כל השיטות, הפתרונות והשיקולים

תיקון חיפוי פסיפס לבניין חיפוי פסיפס הוא אחד הפתרונות הנפוצים והאהובים לחזיתות מבנים, המשלב עמידות, יופי ואסתטיקה מרשימה. עם זאת, לאורך השנים, חיפויי פסיפס נוטים להיחלש ולאבד מיציבותם, מה שעלול להוביל לנשירת חלקי פסיפס, פגיעה באיטום, נזקים למבנה ואף סיכון

קראו עוד »
צביעת חדר מדרגות בבניין משותף

צביעת חדרי מדרגות בבניין משותף – חלק חיוני משיפוץ כולל

חשיבות שיפוץ בניין משותף מקיף שיפוץ בניין משותף הוא תהליך מקיף המשפר את איכות החיים של הדיירים ומעלה את ערך הנכס באופן משמעותי, כאשר אחד המרכיבים החשובים בתהליך זה הוא צביעת חדרי המדרגות. חשוב להבין כי שיפוץ בניין משותף אינו

קראו עוד »
צביעה וחידוש מבנים

שיפוץ בניין חיצוני – כמה זה עולה לכם ומה תרוויחו מזה?

פרויקט שיפוץ בניין משותף מחיר משתנה גם בשל בחירות הדיירים. לדוגמה, עלויות שיפוץ מעטפת בניין תלויות גם באיכות חומרי הגלם וחומרי הגמר שיבחרו על ידי הדיירים או הנציגות. פירטנו עבורך מידע מקיף לשיפוץ בניין חיצוני.

קראו עוד »
whatsapp button

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.